2014. 05. 11.
Rövid éjszakai megállóval a spanyol partok alatt – üzemanyag felvétetellel – közel Gibraltárhoz – szél hiányában motorral folytatja útját a csapat
Fa Nándor tudósítása a fedélzetről:
2014. 05. 09.
Fa Nándorral készült beszélgetésünk skype-n sajnos igen rövidre sikerült, többszöri ujrakapcsolódás után végül írásban üzent röviden, hogy épp ő van szolgálatban, az afrikai part közelében haladnak, igen sűrű a kereskedelmi hajóforgalom, vitorlázni kell…
A beszélgetés idején rögzített térképfotók linkje – klikk
2014. 05. 06.
Fa Nándor jelenti a Spirit of Hungary fedélzetéről – elhagyva Palermo vonalát
2014. 05.04. 08:45
Folytatja tesztvitorlázó útját a Spirit of Hungary 60 lábas magyar versenyvitorlás csapata Palermó felé a Brindisiben elvégzett rövid szerelő munkálatok után.
hangfelvétel: Fa Nándor és Goszleth Marcell kormányosok a brindisi-i kihajózás előtt telefonon számoltak be a részletekről.
2014. 05. 02. 11:00
Fa Nándor első bejelentkezése telefonon a Spirit of Hungary 60′ fedélzetéről mintegy 90 mérföldre a Brindisitől,
ahol estefelé köt ki az új magyar 60 lábas versenyvitorlás, hogy az első két napt tesztjei alapján elvégezzenek néhány beállítást és itt cserélődik a legénység két tagja.
Déry Attila (Flaar), Fa Nándor társtervezője előre tervezetten átadja a helyét az Xtrame stúdió operatőrének Fehér Sándornak, aki Gibraltárig fotókat és filmfelvételeket készít Fa Nándor megbízásából a versenyhajó fedélzetén.